www.kaxie.tk ;)

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Linnéa :) - 11 december 2009 22:12

  Syrran <3   Har hittat jättefina och söta bilder på min när jag var 3-9 år!

Hehe , söt :D

5 år sedan!

  

Fy vad gulligt!!!!!!!!!

Jag sitter i vit och rosa kjol!

  Jag är 6 år :)!  

Håller om syrran!


FYFAN VAD GULLIGT! 

Av Linnéa :) - 11 december 2009 21:55

Jag tror att Erik på idol kommer att vinna!


HEJA ERIK! HEJA ERIK! HEJA ERIK!


Fick rösta på honom en gång för mormor, så gjorde de.


Mamma, mina morbröder, mormor och morfar kollar på ''Cirkus möller''

Ett TV program som sänds på TV4 tror jag de var, De skrattar ijäl sig där nere O_o xD


Haha,

Av Linnéa :) - 11 december 2009 21:42

Heej!


Är hemma hos mormor och  morfar just nu, mamma är också här. Men hon kommer åka hem sedan, jag okommer sova över här också!


Uppdateringen här kommer vara ganmska akiv!

Men inte så JÄTTEaktiv,


Min mormor fyllde 53 idag :)!

Hon är jätteung :D

Haha, hon skulle kunna vara min mamma faktist!


Min mammas kusin kom, min mammas kusins barn Enya (jag tror hon stavas så,)

De utalas Enja fast de stavas inte så, Sedan var min mamma hr, min gammelmoser och mina 2 morbröder och jag såklart!


Enya var jättegullig hon är 3 år, lekte med henne litegrann :)


GUlligt, Chattar på MSN här och så!


Ha det bra!!!!!!

Av Linnéa :) - 11 december 2009 21:42

Heej!


Är hemma hos mormor och  morfar just nu, mamma är också här. Men hon kommer åka hem sedan, jag okommer sova över här också!


Uppdateringen här kommer vara ganmska akiv!

Men inte så JÄTTEaktiv,


Min mormor fyllde 53 idag :)!

Hon är jätteung :D

Haha, hon skulle kunna vara min mamma faktist!


Min mammas kusin kom, min mammas kusins barn Enya (jag tror hon stavas så,)

De utalas Enja fast de stavas inte så, Sedan var min mamma hr, min gammelmoser och mina 2 morbröder och jag såklart!


Enya var jättegullig hon är 3 år, lekte med henne litegrann :)


GUlligt, Chattar på MSN här och så!


Ha det bra!!!!!!

Av Linnéa :) - 11 december 2009 16:08

  Så såg de ut på baksidan, :)   Har gjort en blomma helt själv" Skit-nöjd :)  

Suddigt p.g.a att de är min mobilkamera! 

Av Linnéa :) - 11 december 2009 15:26

Ska kolla på TV, Men innan ska jag slå in paketet!

Av Linnéa :) - 11 december 2009 14:54

min bästis hänger med min värsta ovän!


Gud vad irriterad jag blir.....

DE KANSKE ÄR BÄSTISAR VEM VET...........

Av Linnéa :) - 11 december 2009 14:09

Hej, jag kom hem precis!

Jag drog nämligen till centrum för att köpa en present till en person som fyller år :) Tog min sparkcykel jättefort dit, sen körde jag skitfort hem.

Eller de var min syrras sparkcykel!'

 

Är jättesvettig eftersom att jag hade på mig en jättevarm jacka och sparkcyklade skiiiiiiiiiiiitsnabbt!¨¨

 

Ha det bra!

 

OBS!

MIN FAVO-DAG IDAG <3

Presentation


Hejsan :)!
Jag heter Linnea kallas för Linn, jag har bloggat 2 år, fast på olika bloggsidor! Jag är jättebra på att göra webdesigner :)! Jag är jättesnabb på att skriva på datorer :) Ha det bra :)! OCH LÄNKA GÄRNA BLOGGEN!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för att få bloggen bättre?
 Visa fler bilder!
 Skriva mer
 Göra en ny design!
 Göra längre inlägg
 Göra mer tävlingar
 Skriva om mode & trend
 Skriva om min vardag
 Ge skvaller
 Skriva skavller om andra bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)

Länkar :)

Rösta på mig!

BloggRegistret.se

BIldlänk :)


Ovido - Quiz & Flashcards