www.kaxie.tk ;)

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Linnéa :) - 22 december 2009 22:10

Chattar på MSN och är inne på facebook :D

Av Linnéa :) - 22 december 2009 20:55

Emma M och Linnea S är 2 skit-schyssta tjejer <3 :D


Jag fick de här låtarna^^:

Beyoncé  - Sweet dreams

Darin xD - Runaway

Nån konstig men bra låt

Miley Cyrus - Party in the USA

Sofijah - En saknad

'


Emma och Linnea, ni ska veta att ni är 2 skit-schyssta tjejer :D


OCH Emilia såklart :D

Av Linnéa :) - 22 december 2009 20:50

Fick en julklapp i förskott av mamma :D

De var ett par skitsnygga jeans, igentligen typ tights.

De ser typ ut som jeans,


:D!!!

Av Linnéa :) - 22 december 2009 19:56

Jag måste gå på fritis om 2 veckor (14 dagar, alltså den 5 januari) men sen är jag ledig tillde n 8:e januari då skolan börjar,


Sorry att jag svär ;P Men de brukar jag göra ibland,

Jag svär IBLAND när de är nått positivt :D



Av Linnéa :) - 22 december 2009 19:54

Lindsay Lohan har även fler talanger har hon visat :D

Lindsay Lohan avslöjar nya talanger!

Åh, vad jag är söt!

Vi blev förvånade när Lindsay Lohan för några månader sen dök upp på "Millions of Milkshakes" för att göra sin egen shake! Hon såg inte speciellt bekväm ut i kockrollen, men enligt hennes mamma Dina Lohan så kommer Lilo spendera Thanksgiving i köket med att göra sin favorit, potatismos med vitlökssmak!? Dina försäkrar att det är en riktig höjdare. Nåväl, det låter kanske inte som den svåraste maträtten, men det är ändå lovande för Lilo att hon spenderar lite tid med sin familj
Av Linnéa :) - 22 december 2009 19:49

Miley Cyrus gör nu som många andra kändisar och ägnar sin lediga tid åt att välgörenhet.

I förra veckan besökte skådespelerskan sjuka barn på Kosair Children Hospital i Louisville i Kentucky. Besöket verkade uppskattat och framkallade många leenden bland de unga patienterna

Av Linnéa :) - 22 december 2009 19:40

 

Var ute och åkte snowracer med Ida,


Vi hade skitkul då tills vi skulle gå hem. klockan var 18:38.

Då sa hon: Julkalendern börjar kl 18:45 JAG VILL INTE MISSA DEN!

Så hon springer iväg så fort hon kan då, jag ropar: VÄNTA VÄNTA VÄNTA!!!!!!!!!!!!!!!!

Hon hör vad jag säger man skiter i de.


Nu på MSN sa jag till henne att jag blev småledsen sedan att hon var väldigt taskig:(


Då är hon så feg att hon inte svarar och blockerar mig (eller loggar ut) :(


Vi är inte ovänner, men jag blev väldigt irriterad och ledsen där

Av Linnéa :) - 22 december 2009 19:37

Paris Hilton delar säng med ett svin

2009-12-22 11:48
Minigrisen trivs mellan Paris och Doug
 
Inflikade är två minigrisar av det slag som delar säng med Paris Hilton
Inflikade är två minigrisar av det slag som delar säng med Paris Hilton

När man lever ihop med Paris Hilton får man finna sig i ett och annat. Fråga bara Doug Reinhardt som tvingas dela sängplats med sambons nya minigris Princess Pigelette.  

Paris avslöjar den udda nyheten i en intervju med Hello! magazine.  

— Doug och jag ligger i sängen och tittar på film och grisen brukar ligga mellan oss. Hon är underbar och jag älskar henne, säger hon till tidningen.  

Arvtagerskan förklarar att hon blev avundsjuk när hennes lillebror slog till och köpte en minigris och bestämde sig för att göra likadant:  

— Jag surfade på nätet och hittade små grisar som inte är större än tekoppar. De väger inte mer än 5,4 kilo ens när de är fullvuxna. De är otroligt smarta, älskvärda, de är renliga och är pottränade.  

28-åringen har massor av husdjur – enligt Hello! är de nu tretton stycken – och hon säger att hon behandlar dem som sina barn.  

— De ger ovillkorlig kärlek. De gör mig lycklig och det känns så bra att ha dem omkring sig. Jag ser till att ta väl hand om dem eftersom de är som mina barn.

Presentation


Hejsan :)!
Jag heter Linnea kallas för Linn, jag har bloggat 2 år, fast på olika bloggsidor! Jag är jättebra på att göra webdesigner :)! Jag är jättesnabb på att skriva på datorer :) Ha det bra :)! OCH LÄNKA GÄRNA BLOGGEN!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för att få bloggen bättre?
 Visa fler bilder!
 Skriva mer
 Göra en ny design!
 Göra längre inlägg
 Göra mer tävlingar
 Skriva om mode & trend
 Skriva om min vardag
 Ge skvaller
 Skriva skavller om andra bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)

Länkar :)

Rösta på mig!

BloggRegistret.se

BIldlänk :)


Ovido - Quiz & Flashcards