www.kaxie.tk ;)

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Linnéa :) - 13 december 2009 19:01

1.Vem känner dig bäst? Ida och familjen?

 2. Är några i din klass tillsamms: Japp :)
3. Vem är bäst på att sitta framför datorn? Jag och pappa

4. Vem är omtycktast av eran gympa lärare?  GÅr inte ens i gympa :P
5. Vem fjäskar mest? Jag vet inte
7. Vem tror du kommer att gå ut med högst betyg? Vet ej

 8. Vem vågar skilja sej från mängden? Venne (vet ej)
9. Vem låter mest? Killarna i klassen såklart ;O!
10. Vem pluggar mest på fritiden? Inte vet jag? 
11. Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? OJ, vet ej
12. Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? Haha, har inte koll på de där
13. Vem är wannabe Sune (tjejtjusare)? Ingen
14. Vem kollar på barnprogram? Anton H

15. Vem är wannabe Pimp? Vet inte
16. Vem är alltid glad? Lina
17. Vem blir alltid färdig med proven först? Jag  ;D
18. Vem har sömnproblem? JAG! Har alltid svårt att somna

19. Vem säger "daaaah" ? 'Ida helatiden och jag ibland :)

20. Vem glömmer alltid att göra läxorna? Jag vet inte
21. Vem beter sig vuxet? Vet ej

22. Vem lyssnar på kjell? whaat?
23. Vem lyssnar på Carola? Joakim
24. Vem gör aldrig bort sig? alla gör bort sig nån gång!
25. Vem sjunger bäst? Jag och Emma A :) (Har sjungit på scen inför säkert 100 pers)
26. Vem kan prata flest språk? Kanske Emma M , eller vet inte. Kanske Ivanna

27. Vem kommer att läsa testet? Alla mina läsare (A)
28. Vem är vimsigast? alla
29. Vem är sämst på matte? Vet inte
30. Vem kan slåss bäst? Nima eller nån!!
31. Vem kommer att läsa Samhälle? vet icke
32. Vem tål inte mjölk? Linnea A
33. Vem är snyggast? Jag :) Skoja  ;)
34. vem är de flesta lärarnas favoritelev? Jag vet inte?
36. Vem är bäst på engelska? Vet inte


Ni får jättegärna sätta in de här på era bloggar <3

Men skriv då att den är från blogg www.kaxie.tk !

Av Linnéa :) - 13 december 2009 18:53



TV3 har gått ut med inget mindre än att Anna Anka söker en assistent. Man ska vara tillgänglig från och med 2 januari, förutom det kan vem som helst söka. Spännande! Man undrar ju vad dem söker för typ av personlighetsdrag? Troligen ingen "helt vanlig tjej", men vem vet? Kanske vem som helst har turen att kamma hem jobbet.

Av Linnéa :) - 13 december 2009 18:34

De står :

  Haha, roligt test.. Ska göra det på bloggen sen. Ska kopiera det till min blogg, och såklart kommer jag skrvia vad jag fick det ifrån! :)

Iallafall, den andra kommentaren du fick av mig, den blev lite kort när du fick den. Hade skrivit mycket, mycket mer än det du fick egentligen. Dumma, dumma ! :( Hehe -...

Tycker iallafall att din blogg är jättebra! Hittade den igår, du uppdaterar verkligen ofta, och det gillar jag! :) Fortsätt skriva som du gör! Det är jättebra så! Har förresten röstat på din omröstning, och gissa vad jag röstade' .. ?! ;)

Ha en bra dag .. elelr ska man säga "kväll" . ?? hehe.. hejs ,hejs..

 

Hon är värd en länkning!

 

HENNES BLOGG: www.malinbloggen.bloggagratis.se

Av Linnéa :) - 13 december 2009 17:57

Vem är du i din klass?
du har tandställning ( )
du pluggar alltid ordentlingt på lektionerna ( )
du gör dina läxor (x)
du har aldrig skolkat  (x)
du har aldrig behövt göra om ett prov  ( )
du känner dig ofta ensam ( )
du brukar nästan aldrig vara ute på kvällen ( )
du har blivit kallad tönt ( )

FJORTIS
du sminkar dig i minst en kvart på morgonen varje dag (/)
du tuperar håret
och använder hårspray varje dag (x)   
du röker/tjuvröker ( )
du har mycket "kompisar" som du bara känner på datorn (/)
du andvänder ord som puss, älskar dig m.m irl (x)
du håller nästan alltid på med din mobil (x)
du andvänder parfym varje dag ( )


TÖNT


RESULTAT: 2

du brukar andvända klackskor ( )
du lyssnar mest på r'n'b ( )
du dricker ofta alkohol ()
du har blivit kallad fjortis (/)
EMO

du bryr dig inte speciellt mycket om skolan ( )
du har nästan alltid svarta/röda kläder (  )
du sminkar dig med kajal/eyeliner ( )
du har svart hår och snedlugg ( )
du har vans eller converse ( )
du sitter ensam och lyssnar på din mp3/ipod på rasterna ()  
du lyssnar på band som tokio hotel, mcr, fall out boy, green day m.f ( ) 
du skär dig ( )
du är aldrig ute på kvällarna. du sitter inne och lyssnar på musik ( )
du har blivit kallad emo (x)
RESULTAT: 1

BITCH

du skriker på folk du inte känner (/)
du ger ofta folk "bitchblickar" ( ) 
du har någon gång hotat någon ()
du har någon gång slagit ner någon ( )

du bråkar ofta med folk (/)
du är lättirriterad (x)

du är väldigt envis ( )
du är alltid den som "vinner" i bråk ( )
du är ofta i slagsmål ( )


RESULTAT: 4,5


RESULTAT: 2

  

BIMBO

du har linda rosing, pamela anderson, viktoria silvstedt eller någon liknande som förebild ( )
du festar och blir full nästan varje helg ()
du byter kille ungefär 1 gång i månaden ( )
du går runt med kortkort även på vintern ( )
RIKEMANSBARN
du shoppar varje dag ( )
du äger saker från d&g, gucci eller dior (x)
du använder  samma kläder 2 gånger samma vecka (x)
din garderob är alltid proppfull (x)
du har mer är 5 par skor (x)
dina föräldrar ger dig ofta pengar utan anledning ( )
du får ditt barnbidrag ( )
du har eget bankomatkort ( )
i ditt rum finns både dator och tv (x)
du tackar inte ens när du får pengar längre ( )  
du har blivet kallad rikemansbarn ( ) 
Resultat: 5


RESULTAT: 0

Jag blev: Rikemansbarn (bortskämd) eller fjortis :S

 

Haha, omg!

GÖr testet du också!

 

VAD BLEV DU?

Av Linnéa :) - 13 december 2009 17:30

1.Jag är jätteduktig i photoshop CS3

2.Ser äldre ut en vad jag är

3.Har världens dyraste mobil xD

4.Unga föräldrar och mormor och morfar!

5.Kan inte leva utan datorn, TV:n och mobilen ;D!

Av Linnéa :) - 13 december 2009 17:11

Yihoo, får pengar till mobilen idag <3 ;)

Presentation


Hejsan :)!
Jag heter Linnea kallas för Linn, jag har bloggat 2 år, fast på olika bloggsidor! Jag är jättebra på att göra webdesigner :)! Jag är jättesnabb på att skriva på datorer :) Ha det bra :)! OCH LÄNKA GÄRNA BLOGGEN!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för att få bloggen bättre?
 Visa fler bilder!
 Skriva mer
 Göra en ny design!
 Göra längre inlägg
 Göra mer tävlingar
 Skriva om mode & trend
 Skriva om min vardag
 Ge skvaller
 Skriva skavller om andra bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)

Länkar :)

Rösta på mig!

BloggRegistret.se

BIldlänk :)


Ovido - Quiz & Flashcards