www.kaxie.tk ;)

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Linnéa :) - 8 december 2009 17:27

Skoaffärer som äger!:


Skoaffärer som suger:

Av Linnéa :) - 8 december 2009 17:25

Pris: 29.50

Av Linnéa :) - 8 december 2009 17:21

Just nu pågår en tävling här på bloggen!


Du kan nämligen vinna en gratis www.dittdomän.tk!


Asså där det står 'dittdomän'' byts ut till det du vill ha!

Ge en kommentar, där det står din email,bloggadress och varför du vill vinna!


LYCKA TILL!   

Av Linnéa :) - 8 december 2009 17:20

Pris: 29.50

Av Linnéa :) - 8 december 2009 17:07

Sony Ericsson W715 har W-lan, DLNA, Clear audio experience, GPS och 3,2-megapixelkamera.
Sony Ericsson W715 är en musikmobil med Clear Audio Experience för bättre ljud. Telefonen har plats för minneskort och ett på 8 GB följer med telefonen. Musikspelaren har också stöd för SenseMe som automatiskt kan skapa spellistor som matchar ditt humör.
W715 har även en radio med RDS. Kameran är på 3,2 megapixlar och det finns en fotolampa. Sony Ericsson W715 har uppkoppling mot internet via turbo-3g eller W-lan. Telefonens W-lanfunktion har även stöd för standarden DLNA som gör att du kan komma åt eller dela med dig av ljud och bild mellan olika DLNA-förberedda enheter i hemmet. Sony Ericsson W715 har också en inbyggd GPS och anslutningarna är USB och Bluetooth


>Sony Ericsson W715 Silver
Walkmantelefon i slideutförande med inbyggd aGPS och supersnabb internetuppkoppling.
 
W715 är en äkta musikmobil med avancerade ljudförbättringsystem, riktigt schyssta stereo-hörlurar och expanderbart lagringsutrymme upp till 8GB. Ett 4GB minneskort medföljer vilket ger plats för mängder med musik, bilder och filmklipp. Med SensMe-funktionen gör W715 automatiska spellistor av låtar i samma tempo. Perfekt när du vill hålla takten när du tränar eller joggar. Telefonen har även inbyggd stegräknare och om du går vilse kan du lätt hitta hem tack vare telefonens aGPS.

Självklart är W715 utrustad med både WiFi för snabb surfing vid hotspots och HSUPA, den senaste mobila bredbandstandarden. YouTube-funktionen gör att du enkelt kan lägga upp filmer på nätet och visa dem för hela världen. W715 har även en funktion för videobloggning. Med DLNA kan du trådlöst dela med dig av ditt multimediabibliotek till kompatibla uppspelningsenheter.

   
  • Walkmantelefon med suveränt ljud
  • WiFi, HSUPA och DLNA
  • 3,2-megapixelkamera med fotolampa
  • ShakeControl, byt låt med en skakning
  • SensMe, automatiska spellistor
  • Inbyggd aGPS

Det är faktiskt en jättebra mobil :)!

Då jag köpte den kostade den 3.199 kr med frakt!

Jag tycker ni också ska köpa en sån, de är as-grymma!

Jag har nästan 600 bilder på den, jag kunde ha över 1000 låtar på den

Jag kan surfa jättesnabbt på internet, den har 5 bra spel.

Den har schysst och snygg design! Man kunde se vad klockan är över hela världen, m.m

Av Linnéa :) - 8 december 2009 16:15

Ska fixa nån mat nu och kolla på TV!


Ses!

Presentation


Hejsan :)!
Jag heter Linnea kallas för Linn, jag har bloggat 2 år, fast på olika bloggsidor! Jag är jättebra på att göra webdesigner :)! Jag är jättesnabb på att skriva på datorer :) Ha det bra :)! OCH LÄNKA GÄRNA BLOGGEN!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för att få bloggen bättre?
 Visa fler bilder!
 Skriva mer
 Göra en ny design!
 Göra längre inlägg
 Göra mer tävlingar
 Skriva om mode & trend
 Skriva om min vardag
 Ge skvaller
 Skriva skavller om andra bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)

Länkar :)

Rösta på mig!

BloggRegistret.se

BIldlänk :)


Ovido - Quiz & Flashcards