www.kaxie.tk ;)

Direktlänk till inlägg 13 december 2009

VEM - TESTET!

Av Linnéa :) - 13 december 2009 19:01

1.Vem känner dig bäst? Ida och familjen?

 2. Är några i din klass tillsamms: Japp :)
3. Vem är bäst på att sitta framför datorn? Jag och pappa

4. Vem är omtycktast av eran gympa lärare?  GÅr inte ens i gympa :P
5. Vem fjäskar mest? Jag vet inte
7. Vem tror du kommer att gå ut med högst betyg? Vet ej

 8. Vem vågar skilja sej från mängden? Venne (vet ej)
9. Vem låter mest? Killarna i klassen såklart ;O!
10. Vem pluggar mest på fritiden? Inte vet jag? 
11. Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? OJ, vet ej
12. Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? Haha, har inte koll på de där
13. Vem är wannabe Sune (tjejtjusare)? Ingen
14. Vem kollar på barnprogram? Anton H

15. Vem är wannabe Pimp? Vet inte
16. Vem är alltid glad? Lina
17. Vem blir alltid färdig med proven först? Jag  ;D
18. Vem har sömnproblem? JAG! Har alltid svårt att somna

19. Vem säger "daaaah" ? 'Ida helatiden och jag ibland :)

20. Vem glömmer alltid att göra läxorna? Jag vet inte
21. Vem beter sig vuxet? Vet ej

22. Vem lyssnar på kjell? whaat?
23. Vem lyssnar på Carola? Joakim
24. Vem gör aldrig bort sig? alla gör bort sig nån gång!
25. Vem sjunger bäst? Jag och Emma A :) (Har sjungit på scen inför säkert 100 pers)
26. Vem kan prata flest språk? Kanske Emma M , eller vet inte. Kanske Ivanna

27. Vem kommer att läsa testet? Alla mina läsare (A)
28. Vem är vimsigast? alla
29. Vem är sämst på matte? Vet inte
30. Vem kan slåss bäst? Nima eller nån!!
31. Vem kommer att läsa Samhälle? vet icke
32. Vem tål inte mjölk? Linnea A
33. Vem är snyggast? Jag :) Skoja  ;)
34. vem är de flesta lärarnas favoritelev? Jag vet inte?
36. Vem är bäst på engelska? Vet inte


Ni får jättegärna sätta in de här på era bloggar <3

Men skriv då att den är från blogg www.kaxie.tk !

 
 
Ingen bild

Emmelie

17 december 2009 15:04

Hehe, sjunger du bäst ? :D

De tror jag säkert ;)

 
Ingen bild

anonym

17 december 2009 15:04

Lyssnar Jocke på Carola :O?

 
Ingen bild

Tindra

17 december 2009 15:05

Nima xD? kan man heta såe?

Tror säkert att du är jättebra på att sjunga,

 
Ingen bild

cheseburger

21 december 2009 12:31

vem-testet kul namn

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa :) - 27 december 2009 13:07

BESÖK DEN! DE ÄR MIN NYA BLOGG, BLOGGAR INTE SÅ MYCKER MER HÄR! ...

Av Linnéa :) - 26 december 2009 21:03

NY BLOGG!   Den här bloggen heter nu: kaxie.bloggplatsen.se min nya heter kaxie.tk :D Igentligen www.kaxie.tk ^^   BESÖK DEN! DEN HAR SKITSNYGG DESIGN ...

Av Linnéa :) - 26 december 2009 21:00

Sorry att de liksom inte blev så mycket bloggning idag :( Men har istället vart med en kompis och spelat The sims 3 och så :D   Ha en trevlig kväll! ...

Av Linnéa :) - 26 december 2009 17:09

Jag är jätteont i huvudet, får ta en alvedon snart!   Kom precis hem, ska spela ''The sims 3, Destination världen'' De är ett jätteroligt spel!   ...

Av Linnéa :) - 26 december 2009 15:34

En jättebra låt <3 Videon finns också på www.idalife.bloggplatsen.se eller www.idaan.tk ...

Presentation


Hejsan :)!
Jag heter Linnea kallas för Linn, jag har bloggat 2 år, fast på olika bloggsidor! Jag är jättebra på att göra webdesigner :)! Jag är jättesnabb på att skriva på datorer :) Ha det bra :)! OCH LÄNKA GÄRNA BLOGGEN!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för att få bloggen bättre?
 Visa fler bilder!
 Skriva mer
 Göra en ny design!
 Göra längre inlägg
 Göra mer tävlingar
 Skriva om mode & trend
 Skriva om min vardag
 Ge skvaller
 Skriva skavller om andra bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)

Länkar :)

Rösta på mig!

BloggRegistret.se

BIldlänk :)


Ovido - Quiz & Flashcards