www.kaxie.tk ;)

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Linnéa :) - 21 december 2009 12:32

Angelina Jolie

4 juni 1975, Los Angeles, USA
34 år gammal

Angie, Catwomen, AJ, Ange
Jonny Lee Miller, Billy Bob Thornton, Jenny Shimizu, Brad Pitt
Angelina Jolie, dotter till skådespelaren Jon Voight, är en av världens mest hyllade skådepelerskor. Hon fick sitt stora genombrott med rollen som actionhjältinnan Lara Croft, men hade dessförinnan medverkat i musikvideos med stjärnor som Lenny Kravitz och The Lemonheads.

Angelina Jolie är minst lika känd för sitt volontärarbete utanför strålkastarljuset där hon främst inriktar sig på flyktingfrågor. Tillsammans med Brad Pitt har hon både biologiska och adopterade barn. Angelina Jolie har flera gånger röstats fram som världens vackraste

Av Linnéa :) - 21 december 2009 12:21

Skådespelerskan har varit med i filmer som Clueless, 8Mile och Just Married. Hon var även nära vän med svenska stjärnregissören Jonas Åkerlund.

Skådespelerskan har varit med i filmer som Clueless, 8Mile och Just Married. Hon var även nära vän med svenska stjärnregissören Jonas Åkerlund.
Skådespelerskan Brittany Murphy dog tidigt imorse lokal tid i Los Angeles efter att hon drabbats av akut hjärtstillestånd medan hon stod i duschen hemma. Enligt uppgift så hittade Brittanys mamma hennes livlösa kropp i duschen varpå Brittanys man Simon Monjack ringde en ambulans och sa att hans fru var sjuk. Murphy togs till Cedars Sinai Medical Center där hon senare dödförklarades. Skådespelerskan var bara 32 år gammal
Av Linnéa :) - 21 december 2009 12:19

Bill Kaulitz släpper ner håret!


Självklart så var han sitt vanliga rockiga jag i övrigt dock och hans solglasögon satt på precis hela tiden! Lite ovant är det att se honom utan det stora håret men det är ju skönt att se att han låter håret vila ibland!

Av Linnéa :) - 21 december 2009 12:16


Wow, det är en stor helg för bandet Jonas Brothers-medlemmen Kevin Jonas! Han ska nämligen gifta sig med sin flickvän sedan lång tid tillbaka, Danielle Deleasa. Paret ska vigas på ett slott på Long Island och tydligen har förberedelserna pågått in i mista detalj. De har till exempel byggt en romantisk isbana som gästerna kan njuta av. Ikväll är det generalrep inför ceremonin och många av gästerna kommer redan att vara på plats. Vi har också hört att brödernas nära vän sedan länge, Demi Lovato, ska komma. Vi får se om ryktena om henne och Joe Jonas blåser upp igen? Håll koll på Posh24 så kommer nog svaret att dyka upp


Kevin Jonas bröllopshelg i detalj!

Av Linnéa :) - 21 december 2009 12:14

En het mamma-duell!

De här båda heta mammorna skulle kunna vara systrar, i alla fall om man ser till dessa bilder. Jennifer Lopez var först ut med denna L'Wren Scott-klänning medan Nicole Richie dök upp i samma klänning på ett event på Bloomingdales i veckan! Vem vinner den heta mamma-duellen?

Av Linnéa :) - 21 december 2009 11:51

Hejsan!

Jag ville bara säga att jag gör gratis HEADER just nu!


Ge en kommentar med namn, bloggadress och MSN/email så får du en gratis fin header som du får bestämma hur den ska se ut!

Av Linnéa :) - 21 december 2009 11:14

Om 3 dagar är julafton :)!


Yihooo, undra vad man får i julklapp då :P


Just nu lyser solen här, men de är skit-mycket snö!

Men de är mysigt när solen lyser samtidigt


Hoppas ni får en bra jul <3 ;)

Av Linnéa :) - 21 december 2009 11:11

Hääiii<3

Jag vaknade 10:30, de är nämligen jul-lov och jag är ledig. Imorgon så måste jag gå till skolan :( Men sen är jag ledig hela veckan och veckan efter m.m

 


Presentation


Hejsan :)!
Jag heter Linnea kallas för Linn, jag har bloggat 2 år, fast på olika bloggsidor! Jag är jättebra på att göra webdesigner :)! Jag är jättesnabb på att skriva på datorer :) Ha det bra :)! OCH LÄNKA GÄRNA BLOGGEN!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för att få bloggen bättre?
 Visa fler bilder!
 Skriva mer
 Göra en ny design!
 Göra längre inlägg
 Göra mer tävlingar
 Skriva om mode & trend
 Skriva om min vardag
 Ge skvaller
 Skriva skavller om andra bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)

Länkar :)

Rösta på mig!

BloggRegistret.se

BIldlänk :)


Ovido - Quiz & Flashcards